سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
۰ نفر

فرمانده انتظامی اهواز گفت: ۲۹ قبضه سلاح غیرمجاز (۱۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۵۱۶ عدد فشنگ مربوطه) ظرف ۵ روز گذشته در شهرستان اهواز کشف شد.

سلاح

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان مواد مخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۵ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۳۱ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، ۶ خرده فروش مواد مخدر و ۴ عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار، ۲۷۸ گرم انواع مواد مخدر تعدادی از اموال سرقتی و تعداد ۲۹ قبضه سلاح غیرمجاز (۱۰ قبضه سلاح جنگی و ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه ۵۱۶ عدد فشنگ مربوطه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۰۱ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان با بیان اینکه در اجرای این طرح ۲۳ متهم در خصوص نگهداری سلاح غیرمجاز دستگیر و تحویل مقامات قضائی داده شدند، عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان با آنها نخواهد داد.

کد خبر 472958

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha